Hm kau rasa?

Aku tak tahu aku nak apa dalam hidup ni sekarang, sekejap aku rasa sedih sekejap aku rasa happy kejap aku rasa aku ni tk penting pada sesiapa, yes itu perasaan aku sekarang :'(( tambah pulak bila jalan sorang sorang fikir itu ini bapak serabut do weh. pastu tetiba air jatuh di pipi ingatkan hujan tadi rupanya nangis hahahahahahahahahahahahahah bodoh nya lah. Bila aku terlampau happy gelak macam kuntilanak tk makan malam malam kat rumah kekonon feeling dengar lagu biar tk bosan tp nangis lagi, 2016 tahun baru utk aku terus happy & happy tp takdalah tiap hari happy mesti ada sedih, tp masalahnya sekarang hari hari sedih guane? Siang huha huha sana sini, malam je cenggeng. Sekarang jatuh bangun sendiri takda dah pertolongan tangan yang hulurkan utk aku bangun dan bangkit terus kedepan. Aku harap kali ni je aku sedih lepastu aku nak aku happy macam dulu even aku seorang diri aku masih tersenyum tanpa masalah. Then ada pula si misteri ni datang dalam hidup aku, lagi tak tentu arah aku dibuatnya dia baik tau kesian dia pantang aku kena bahan mesti kena cubit sampai lebam lebam membe, alah biarlah tu buat tanda tanda kenangan ke kan, kahkahkah kenangan sangat *MataKeAtasTanganDibahu* orang kata bergurau gurau lah nanti tersuka susah. alih alih betul tersuka hmmmm hm ter tau bukan sengaja. K. kenapa lah ada hati mudah tersuka mudah kesian mudah semua lah. Then ada ah gak try try try try try dan try masih belum berjaya. Yelah mana ada org kita suka dia dia terus suka kita balik kan, itu mustahil teramat.  Takpalah mungkin bukan rezeki kali ni aku bukan apa aku cuma nak ada orang sentiasa disamping aku. ye memang keluarga ada kawan pun ada tp takkan lah malam malam buta kawan kau nak dengar masalah kau? kang kawan kata gila hagaknya kawan aku ni. Sabar ye lynn *LapAirMata* :')) dah takda rezeki tu takdalah tak baik memaksa, betul kata mama org lahir bulan 12 ni suka memaksa. Nanti ada rezeki ada lah tu lynn kau cuba utk buat semua nya sendiri tanpa sesiapa mahupun org special dalam hidup kau. Dulu kau boleh je lynn semua sendiri boyfriend ni ibarat takda dalam life kau yang ada cuma kawan & kerja itu yang kau selalu kejar. tapi mungkin sekarang dah lain hati aku makin lama makin lembut makin mudah terasa lepastu dah suka orang tu bila orang tu pergi macamtu je aku macam tak boleh terima tapi aku biarkan then aku yang sedih. Apa kebodoh lah kau lynn harharhar. Jangan letak harapan tinggi menggunung takut nanti diri sendiri yang murung nur amalina anak pakcik azam cucu khairuddin harharhar. hmmm lepastu kan kan kan kan wehh kan? hm apa ek, kau lah ni suka buat aku lupa nak taip apa gila bayang kau sekarang amalina, haa ni aku punya azam nak kurus dari 2015 lagi tp tk tertunai lg kau rasa aku kurus ok ke? gemok ok ke? obesiti ok ke? eh takleh obesiti nanti takda org nak. dah comel comel hok ni nak obessss eh namo namo hahahahaha.  Hmm dah lah malas nak taip pepanjang lagi. Jumpa lagi blog terima kasih daun keladi dan takpayah datang datang lg ok bye walaupun kau tk bernyawa, kau je tempat aku gelak sorang sorang malam ni & tempat aku luahkan semua tahun depan aku cri kau lagi eh? mana lah tahu tahun akan datang aku dah kahwin aku happy hahahahahahahahahahahaha muah ciked :*:']